MUMS RAŠO

Irma JOKŠTYTĖ

EKSKURSIJA PO ORO UOSTĄ

Lėktuvo kabinojeSpalio 14-osios rytą mes, būrys Lietuvos aklųjų ir silpnaregių ugdymo centro neregių, laikydami rankose baltąsias lazdeles, išsiruošėme į ekskursiją. Vykome į oro uostą. Patikrinimo punkte galėjome paliesti dėžę, į kurią reikia dėti daiktus, kad juos patikrintų. Paskui ir patys buvome tikrinami detektorių. Jaunesniems mūsų dalyviams tai buvo didelė pramoga. Patikrinti patraukėme tiesiai į autobusą. Jis mus nuvežė prie lėktuvo, kuris ruošėsi skristi į Milaną. Įlipę į lėktuvą apžiūrėjome vidų, po to susėdę klausėmės stiuardesės pasakojimų apie lėktuvą. Vaikščiodami po jį pastebėjome milžinišką dydį - čia telpa 120 keleivių. Stiuardesė pasakojo, kaip tokie ir dar didesni milžinai išsilaiko ore... Kol sėdėjome ir klausėmės pasakojimų apie lėktuvą, drąsiausi ir smalsiausi vaikinai nuėjo pas lakūną, kuris mielai parodė savo kabiną. Grįžę vaikinai pasidalijo įspūdžiais ir su mumis.

Po labai linksmos viešnagės lėktuve patraukėme autobuso link. Oro uosto darbuotoja paskaitė trumpą paskaitėlę apie tai, ką galima ir ko negalima neštis į lėktuvą. Smagu, kad aklieji gali savarankiškai keliauti lėktuvu. Tereikia tik pasiskambinti ir perspėti oro uosto darbuotojus, kad ruošiatės kelionėn ir jums reikia pagalbos. Jus, atvykusius į oro uostą, pasitiks oro uosto darbuotojas ir palydės iki pat lėktuvo. Apie jūsų atvykimą bus pranešta tos šalies, į kurią vykstate, oro uosto darbuotojams, kad tada, kai nuvyksite, jus pasitiktų bei palydėtų iki pat išėjimo ar net toliau. Išklausę paskaitėlę, vėl leidomės į kelionę po oro uostą - mūsų laukė dar vienas patikrinimo postas. Kupini įspūdžių nuėjome į oro uosto kavinę, kurioje buvome pavaišinti arbata ir pyragu.

Užkandę nutarėme išbandyti naujus traukinukus, važiuojančius nuo oro uosto iki geležinkelio stoties. Ši kelionė mums taip pat padarė didelį įspūdį.

Galop iš geležinkelio stoties mus paėmė mokyklos autobusiukai. Ši puiki ekskursija, leidusi daug ką pažinti, dar ilgai išliks atmintyje. Esame be galo dėkingi už šią kelionę.